Встановлення дво-зонного клімату контролю на Ford Escape 2017 2.5L S

Вітаю всіх читачів!

Сьогодні мова піде про те, що потрібно для заміни звичайного ручного керування кондиціонером на дво-зонний автоматичний у автомобілі Ford Escape 2.5L S 2017 року.

Необхідний комплект:

  1. Датчик освітленості – AM5T-19E663-AC
  2. Панель керування кліматом – GJ5T-18C612-DG
  3. Повітроводи на задній ряд – GJ54-S01903-DA і GJ54-S01906-FB
  4. Кліматична установка -DV6N-19B555-NH
  5. Датчики температури – 4 шт
  6. Дефлектор у підлокітник.

 

Воздуховоды на задний ряд

А також наявність усілякого інструменту, витратного матеріалу (дроти, термоусадка, клеми, стяжки та ізолента) і рук які все це робитимуть.

Коротко поетапно:

  • Розбирання: сидіння, центральну консоль, кермо, торпеда;
  • Заміна кліматичної установки (духовки);
  • Перемонтаж електричної проводки;
  • Зміна центральної конфігурації.
  • Перевірка роботи всіх механізмів та пристроїв;
  • Складання.

Перший етап розповім побіжно.

Знімаємо обидва сидіння, для цього відкручуємо 4 болта з кожного. Від'єднуємо роз'єми під сидіннями.

Відлужуємо бічні панелі на центральній консолі, попередньо викрутивши кріпильні шурупи в передній частині.

Відкручуємо та знімаємо бардачок.

Демонтуємо Sync та панель кондиціонера з кнопками.

Знімаємо кермо та приладову панель.

Знімаємо пластик на бічних стійках і відкручуємо два гвинти кріплення накладки на торпеді (вздовж скла), знімаємо її (з лівого боку від'єднати роз'єм на датчик світла)

Відкручуємо всі болти кріплення торпеди їх там близько десятка. І є одна кріпильна кліпса під торпедою (за бардачком) см. фото.

Наступним етапом у нас йде заміна кліматичної установки. Я довго думав як ви

тягнути її, не знімаючи радіаторів пічки та випарника, крім того вона ще впирається в поперечну трубу жорсткості. Оглянувши нову грубку я зрозумів, що її можна розділити на дві частини.

Низ який залишиться разом із радіаторами, та вершина що поставлю новий. Але там є один гвинт який знаходиться в важкодоступному місці. C

працею і навпомацки використовуючи гнучку насадку на викрутку я таки його відкрутив. Ну а трубу з жорсткою рамою потрібно зняти см. відео там наочно показані місця кріплення. Заміна що говориться BOLT ON, але той важкодоступний гвинт я не смог закрутити назад, нічого страшного.

Зверніть увагу на датчик, який вставлений між сотами радіатора., я коли виймав його мало не відірвав. Якщо у вас його не буде на новій установці, то його потрібно переставити. Тепер можна зібрати всю тверду частину, не забуваючи встановити повітроводи для заднього ряду.

Беремо схеми, проводи і починаємо збирати електричну частину.

Насамперед звернув увагу на силовий джгут управління вентилятором та його роз'єм з боку блоку HVAC (ручного управління). У разі клімату управління вентилятором здійснюється від блоку HVAC (нового) на якому немає силової частини управління, тому його або ховаємо або прибираємо, а роз'єм на вентилятор перепинаємо і додаємо провід управління.

Далі додаємо проводку на 4 датчика температури, 2 заслінки та датчик освітленості. Знадобляться додаткові піни в роз'єм блоку HVAC. Можна піти іншим шляхом – купити підторпедну проводку з кліматом та просто замінити…

Виправлення конфігу. На цьому етапі потрібно або звернутися до знаючих, що потрібно робити, або зробити самому. Я підключився форсканом і змінив два параметри:

Думав, що все, але вентилятор обдування не запускався. Як виявилося пізніше є ще один параметр який доступний тільки через UCDS і він стосується вентилятора. Змінивши його значення, вентилятор запрацював….

Залишилося поки що одне не вирішене питання, це не працює заслінка забору повітря. Усі справи у панельці клімату, вона у мене з Фокусу 3 і в Кугу чи Ескейп вона нормально не прошивається. Для перевірки зняли з іншої машини панельку, підключили мені і як виявилося все працює чудово, тобто. вся електрична частина зібрана правильно.

Далі був процес складання але до його початку я заклав ще проводку для безключового запуску (Ford Power) та для електрофена (EPVS), але це вже інша історія…

Усіх бажаючих для виконання такої роботи звертайтесь за контактним даними.

Дякуємо за допомогу fuel-ex та Damon-Ocean.

Публікацію статті дозволено лише з посиланням на першоджерело.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *